петък, 10 септември 2010 г.

Забавен блог

Еврейка, постоянна клиетка влиза в месния магазин. Собственикът й мери месото, леко мами с кантара, но тя забелязва и казва:
- Ицхак, хванете ме за гърдите, но здраво!
На неговия ням въпрос в очите тя пояснява:

"Просто като ме ебат, обичам да ме държат и за двете гърди."


- Каква е разликата между готвача и педераса?
- Че готвача бърка в днешната манджа, а педераса във вчерашната!


- Каква е разликата между топка за боулинг и средностатистическа блондинка?
- В топката за боулинг можеш да вкараш само 3 пръста...


- Защо Баба Яга не носи бельо?
- За да се закрепва по-добре на метлата.


Разговор между блондинки:
- Знаеш ли, на приятеля ми членът му е 35 сантиметра! Главата ми не го побира!

Отива Едип при Сизиф и го пита:
- Защо го търкаляш тоя камък по баира?
- Абе я си *би майката ...

Един милионер имал син-олигофрен. Един ден бащата решил да зарадва детето си и му казал:
- Сине мой, ще те заведа на околосветско пътешествие. Аз ще ти казвам кое, какво е. Ако имаш въпроси, питай ме. Разбра ли?
- Да, тате.
Отишли двамата в Египет. Застанали пред египетските пирамиди и бащата казал:
- Това тук са египетските пирамиди. Преди много, много време в тях са погребвали фараоните. Имаш ли въпроси?
- Не, тате.
След това отишли във Франция. Застанали пред айфеловата кула и бащата казал:
- Това тук е айфеловата кула. Тя е построена през 1889 година по случай 100-годишнината от френската революция. Имаш ли някакви въпроси?
- Не, тате.
Накрая бащата завел сина си в САЩ. Застанали пред статуята на свободата и бащата казал:
- Това тук е статуята на свободата. Тя е докарана от Европа и е служела като фар за корабите. Въпроси?
- Не тате.
Бащата се ясодал - където и да заведел олигофренчето, то не се интересувало от нищо. Той го хванал и му казал:
- Щом нямаш въпроси, ще те заведа във фермата на дядо ти.
Отишли те във фермата на дядото и застанали пред една машина. Тогава бащата казал:
- Тук дядо ти прави вкусните салами, които ти много обичаш. От едната страна на машината слагаш говедото, а от другата излиза салама. Имаш ли въпроси?
- Да, тате. Има ли такава машина, в която да сложиш салам и от нея да излезе говедо?
- Да, на майка ти у п**ката ...


Учителката питала в час децата кое животно има най-голяма уста. Децата отговаряли: крокодила, хипопотама ... и т.н. Иванчо вдигнал ръка и отговорил:

-Майка ми
-Защо така бе Иванчо говориш за майка си - попитала учителката.

-Ами преценете сама - отговорил Иванчо. Снощи нашите гледаха телевизия и чух баща ми да казва на майка ми: "Хайде гаси телевизора и го лапай!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар