понеделник, 13 септември 2010 г.

Рими

СВЛАЧИЩЕ

Земята ни безмилостно се свлича -
земята, както казват, се съблича!
Как искам, мили, да се съблека
и цяла върху теб да се свлека!
Събрала се е в мен излишна влага -
да бъде пресушена се налага!
Ела като от Гражданска защита,
че карам дълго на самозащита!
Бъди за мене истинска опора -
сложи на свлачището ми подпора!



Зов

Ела! Какво ме зяпаш бе, каиш?
Ръцете си във джоба си държиш.
Вади ги и веднага мене дръж.
От сто години не съм спала с мъж.
Недей да ми разправяш туй-онуй,
нуждая се от здравия ти...

Миньор
Той бе миньор и копаше във шахти.
О, скъпи спри да копаш тия шахти!
Ела и копай в мене, бахти!

Строител
Когато гледам твоите строежи,
усещам едни сладостни сърбежи.
Хвърли мистрията, ела при Деса
и надълбоко си спусни отвеса!
Аз те обичам страстно и инфарктно.
Дай да направим нещо нестандартно.
Усещам как направо ставам щура,
когато те държа за…

Атанас
Той каза, че се казва Атанас.
Поканих го да хапнеме у нас
и ядохме сланина, пръжки с праз…
Послушахме чалгийка, после джаз.
Усетих как изпълвам се със страст
и мислех, че за секс дошъл е час,
че ще ме блъскат до захлас и до екстаз.
Но баш тогава тоя Атанас
внезапно каза: тръгвам си у нас.
Сега кажете тоя Атанас
Не е ли абсолютен…


Равносметка
Напуснаха ме всички годеници,
увиснаха големите ми… надежди.
Годините литнаха кат гугутки
и ни превърнаха във дърти… .

Ела със своето дудуче
талантът ти да ме набучи.
От твойта хубава свирня,
си мисля само за ….

Пак иде пролет, вънка пей гугутка
и от мерак потрепва мойта… .
Ухае дворът на липа и бъз,
разцъфна пролетно и моят… .
Извивам тялото си еротично,
но май на тебе ти е безразлично.
Какво седиш кат’ някой чукундур?
Ела, подай ми твърдия си… .

Спри да гледаш тая шампионска лига,
от тия мачове ми се повдига.
Аман от футбол, искам малко страст.
Аман от тоя съдия, той е… .
Аман от Левски и от ЦСКА.
Аз искам просто да се съблека,
да включа телевизора на „муте“,
да ти покажа мокрото си… .
Не ща да знам за Батков и Митал,
щом мен отдавна мъж не ме е… .

С любовника си тръгнах аз на риба.
Надявах се там той да ме нашиба.
Мечтаех край прохладни язовири,
да вземе най-подир да го навири.
Докато той опъваше палатка,
аз, със любов, приготвях му салатка
и мислех си за неговата… въдица.
Седяхме си сами край водоема
и аз усетих страст да ме обзема.
О, скъпи, мани тоя риболов,
сега е време само за любов.
Какво се взираш в тая тъпа плувка?
Ела при Деса, дай една целувка.
Не ща шаран, оклей или кустур,
желая само мощния ти… .

На тъмно вече само се събличам,
че вече на чудовище приличам.
Е, разгоних се, но никой ме не иска.
Ще стана най-накрая феминистка.
Жени, от вси страни за бунт е време,
щом никой мъж не иска да ви вземе.
От сексуален глад сме взели-дали.
Мъжете вече станаха… педали.
Жени, вибратори купете всички,
сами задоволете свойте… .

2 коментара:

  1. бай Симо:

    Иво от къде ги изкопа тез рими? Да не би перото в твоята ръка да ги е сътворило? :-)

    ОтговорИзтриване
  2. не, повечето са от шоуто на Слави...

    ОтговорИзтриване