сряда, 29 септември 2010 г.

Размисли на един народ - част 24

Водата щяла да поскъпва - значи наливното вино няма да е по 3лв литъра.
На автобус се возят само бедните, богатите се возят У автобус.
Щом за щастието на мъжа му трябва жена за пълното щастие му трябва пълна жена.
Аз вчера водих моито гадже в зоопарка - ама пак не я взеха.
Ако има олимпиада по секс трябва непременно да се явя - защото ми се случва на 4 години веднъж.
От малък си мечтая за тройка ама все не ми достигат двама.
Секса на 90 е все едно да играеш билярд с парче въже.
Комшията много прилича на мене ама едва ли ми е син защото е на възрастта на майка ми.
Не може да имаш всичко и море и до колене.

Жената е като парашута - всеки един момент може да откаже, и затова трябва да има резервен.
- Обичам боулинга! Това е единственото място където може да си пиеш бирата, и при това да си мислиш, че се занимаваш със спорт.
Некрофил- човек , който проявява жив интерес към покойниците.
Пияно момиче по-лесно ще докараш до оргазъм, отколкото да докараш до тях.
От Кама-Сутра...Позиция " Арбалет": Опъна и излетя...
Единственото нещо, с което съм на принциппа " Не отлагай за утре, ако може да го свършиш днес" е съня.
Някои са готови да лижат задници, с надеждата да усетят сладкия вкус на живота.
Мацките са като покер машини - даваш пари, а ще ти пусне или не не се знае.
Девственост - женски недостатък, който се отстранява с мъжко достойнство.
Смях без причина - признак, че сте идиот...или хубаво момиче.

част 25
Всички Размисли

Няма коментари:

Публикуване на коментар