петък, 3 септември 2010 г.

Размисли на един народ - част 23

Когато непознат ти подари цветя - това е импулс, а когато непозната ти пъшка в слушалката- това са 12 импулса.
Защо жените паркират трудно? Защото мъжете им винаги ги лъжат, колко са 20 см.
Червено и почуква на прозореца.Що е то? Бебе в микровълнова.

Ако искаш да избягаш от момче свали му панталоните и си вдигни полата, защото така можеш да бягаш по-бързо от него

Блондинка печели 100 лева.Умна или глупава блондинка е това? Глупава естествено, умни няма!

Кога знаеш, че жената ще каже нещо интересно...Когато започне с "Мъжът ми каза..."

Ако искаш ми свали дънките, ако искаш ми свали сутиена, ако искаш ми свали прашките, но моляте остави щипките на простора!


Жените са като жабите...имат голяма уста и се страхуват от щъркела.

Мечтая да сваля това, с което си покрита, да проникна бавно с пръстче в теб, после сладичко да го оближа...да мечтая за кутийка сладолед!

Защо мъжете пърдят повече от жените? Защото жените рядко си затварят устата и не събират налягане.

Искам те, искам те. Искам да те замъкна в кревата, да те мача и изпотя, да те треса докато съм в теб и тялото ти да гори. Обичам те. Вечно твои-ГРИП!

Добрите момичета си водят дневник, на лошите не им остава време.

Човек има две ръце, за да работи и два крака, за да бяга от работата.

Всеки нормален човек трябва да обича животните.Те са толкова вкусни...

Всички ние трябва да живеем с нашите разочарования, само че аз трябва и да спя с моето.

По-добре е да си затваряш устата и хората да те мислят за идиот, отколкото да я отвориш и да разсееш всички съмнения.

Щеше ли да си купуваш обувки ако нямаше крака? - Не, нали! Тогава не разбирам защо си купуваш сутиени?

Жените са като медали, първо трябва да се бориш за тях, за да ги спечелиш, а после ти увисват на врата.
Защо жените паркират трудно? Защото мъжете им винаги ги лъжат, колко са 20 см.
На кура калинка кацна, с ръка я вземи и в гъза си я наври; аз кура в гъза ти ще набия, таз калинка да убия.
Искам да те предупредя повече да не ме търсиш! Обичам животните,но не чак толкова много,че да се оженя за теб!

част 24

Всички Размисли

Няма коментари:

Публикуване на коментар