понеделник, 28 май 2012 г.

Размисли на един народ - част 46

Твърде гореща вода в детско корито накара малкият Станимирчо да проговори половин година по-рано.
Тя нямаше 4x4 затова я караше на задна.
Внезапно появилия се вятър направи шотландската армия още по-плашеща.
Пиян посетител повърнал в музея на модерното изкуство.
Чистачките дълго време не обърнали внимание.
Мъж от Добрич решил да даде повече свобода на жена си и разширил кухнята.
Тази нощ Перник получи обаждане от майката природа...на режим вибрация.
Масовия бой в пернишката дискотека снощи към 03:00ч, беше усетен в цялата страна!!! Някой може ли да ми каже кои филми на Анджелина Джоли трябва да изгледам за да е сигурно че ще дойде да ми рови в хладилника ?
От всички жени, най-внимателни към фигурите си са шахматистките.
Вчера почти всички български футболисти купонясвали здраво - все пак беше цветница, а те нали са си дървета ...
Когато жена ми ми казва: "Боже! Колко си ми омръзнал!" - аз винаги се застъпвам за Бог.
От работа ръце не ми останаха - мислеше си сакатия стругар Минчо.
Купувайки си кебапчета на гарата корейският турист почувства вкуса на родината. Чистачката уверено вървеше към своята цел, помитайки всичко по пътя си.
На път за вкъщи така лакомо гледаше мацките, че когато се прибра у дома разбра, че не може да гледа жена си - очевидно се беше наял.
Колкото по-близо живее бабата толкова по-дебели са внуците.
Колкото по-малко пръсти има един фрезист толкова по-внимателен е той.
Едно много не решително момче така си и остана за винаги сперматозоид.
Забравете за всички болести за винаги... разболейте се от склероза.
Ако гледате Титаник на обратно това е филм за кораб който спасява хора.
Шампионка по мятане на гюле така хвърлила букета, че той паднал на съседна сватба в друг град.


Всички Части
Част 47

Няма коментари:

Публикуване на коментар