вторник, 17 май 2011 г.

Размисли на един народ - част 37

Гениите никога не казват, че са гении - по себе си го знам.
С моето гадже сме си лика прилика, тя иска да влезе в първите три най-красиви жени в България, а също и аз това искам.
Моето гадже пък е много тъпо, снощи и казах не искам да те виждам повече и оная изгаси лампата.
Ако не изпитваш удоволствие в секса значи си ръка.
Мен миналата година един хирург ми смени формата на носа ми... щот ме хвана със жена му.
А бе не ми харесва тая работа, харесвам си оная работа.
Разликата е между самолета и тоалетната е че при едното сядаш за да летиш, а при другото летиш за да сядаш.

Аз като се родих трябваше да избирам между невероятната памет и огромното мъжко достойнство, така и не си спомням какво избрах тогава.
Малкият Пешко, събирайки пясък за новата котка, намери старата.
Той през целия си живот работеше в завод за производство на презервативи. Имаше две дъщери, една от първия брак, а другата от заводския.
На Буратино му се присъни брадва и се събуди целия облян в брезов сок.
Microsoft купува Skype за 8,5 милиарда долара! Ама са глупаци, може да го изтеглят безплатно от Интернет
Да убедиш жена си, че я обичаш, е като да убедиш едногодишно дете да не си смуче пръста - Не е невъзможно, но си трябва бой!
Татко Карло свари Буратино през нощта под одеялото с каталог на IKEA...
Ако сапьорът греши само веднъж в живота си, то хирургът греши само веднъж във вашия живот.
♜♞♝♛♚♝♞♜
♟♟♟♟♟♟♟♟
♙♙♙♙♙♙♙♙
♖♘♗♕♔♗♘♖
Нека играта започне!

На Бин Ладен му провървя, успя да види сватбата на принц Уилям и Кейт Мидълтън.
За съжаление, ООН и Световната Здравна Организация не приеха идеята ми да отърва света от рак веднъж завинаги. Идеята ми беше, да убия всеки роден между 21 юни и 22 юли.
Don't touch the PC! - превод: Не пипай котето!

Част 38
Всички Части

Няма коментари:

Публикуване на коментар