четвъртък, 13 януари 2011 г.

Old Jokes

Отговорих на всички писма със спам за кредити, увеличаване на пениса и глави за мастилено-струйни принтери. Сега дължа пари на 500 фирми, пениса ми е толкова дълъг че стига до всяка от тях и от него пръска мастило.

Спутник - се нарича руснак, отишъл на екскурзия с мадама?


Влиза Петка в щаба и пита:
- Къде е Чапай?
- На покрива. Опъва антена.
- Антена? Красиво име!

- Соня, донесохте ли някакви подаръци от Париж?
- Не знам, още не съм ходила на преглед.

Учителката пита в клас:
- Ученици знаете ли как Левинхук е открил сперматозоидите?
Иванчо вдига ръка:
- Пипал е микроскопа с немити ръце.

Как е минижуп на различните езици

Японски - Му се сака на путака
Френски - Ревю де путе
Италиански - Панорама де ла пичоне
Кутайски - Де хуй де
Гръцки - Видакис путакис
Английски - Скив май слийв
Руски - путевидение

Посред нощ в една аптека влиза една леко разголена жена, застава пред младия фармацевт и казва предизвикателно:
- От месеци не съм виждала мъж!
Аптекаря се усмихва с разбиране и ведро отговаря:
- Тука имам едни много добри капки за очи...

Девойка къпейки се в басейн си загубила бикините.Излизайки от басейна грабнала някаква табелка за да прикрие срамотите си. По пътя за хотелската стая обаче всички прихали да се смеят и я сочели с пръст. Щом влязла в стаята тя се лепнала на огледалото и видяла на табелката следният надпис:
САМО ЗА ВЪЗРАСТНИ!!! ДЪЛБОЧИНА ОТ 2 ДО 10 метра!!!


Войнико запомни !!! Когато ти спиш, врагът не мигва.Спи повече, измъчвай врага с безсъние.

Склерозата - това е Read only статус на човешката памет...

Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи.
Практика - това е когато всичко работи, но никой не знае защо.
НА ТОВА МЯСТО ние съчетаваме теорията с практиката - нищо не работи и никой не знае защо...

Вълкът пуска обява:
"Продавам три къщи - сламена, дървена и тухлена, както и 150 килограма свинско месо."

- Да бях художник - да те нарисувам; да бях поет - да те опиша; да бях скулптор - да те извая; ами аз като съм прост тенекеджия...

Да ходиш на солариум през лятото е същото, като да онанираш в леглото с любовницата.

Толкова добри момичета, а мен все към лошите ме влече...

Бигамия означава да имаш една жена повече, отколкото ти трябва. Моногамията е същото.
--Оскар Уайлд


Пиян мъж се връща късно през нощта вкъщи. Влиза в двора, а от колибката изскача кучето и започва да го лае.
Мъжът:
- Тихо, тихо, бе! Ще събудиш жената и после ще те питам къде ще спиш тая нощ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар