понеделник, 8 ноември 2010 г.

Влади Въргала


Здравейте компанията ...

Аз съм единственият който може да затръшне въртяща се врата на хотел Шератон.
И аз моем да праим лицеви опори с ръце вързани на гърба.
Внимавай, казват че светкавицата не удря два пъти на едно и също място - и на мен не ми се е налагало.
Въпреки силен аз съм и хуманен, всеки път гледам да осигурим кръв за червения кръст - никога моята собствена.
На половина съм румънец - дракула ми е вуйчо.
От как дойде новото време не ползвам гъба у банята - къпем се с таралеж, помага за кръвообръщението.

Книгите - само се взирам в тях докато получа необходимата информация.
Спим на светната лампа не защото ме е страх от тъмното, защото тъмното се страхува от мене.
Не пращам имейли - изтичвам става два пъти по-бързо.
Ако случайно закъснявам - времето спира своя ход.
Името ми го пише на подметките - това не е суетност, така по-бързо давам автографи.
Не правим подаръци за Коледа - ако доживееш до Коледа, това е моят подарък за тебе.
Като ми звънне телефона не казвам ало, казвам старт - това не е подсещане да почнеш да говориш, а знак да почнеш да бягаш за живота си.
Всички знаят, че магическата дума е моля - и аз вярвам в магическите думи "моля не ме убивай".
Ако искате да имате малък бизнес - купете си един голям и просто изчакайте.
Вземах банкното броячни машини - ама къв ток ми навъртеха...
Къде ходите като ви нема...
Ще си изкривим джантата на баверецу ако ви лъжем.
За три години трябвало плавно да преминем към Еврото - че аз за 3 години трябва всеки ден да обменям по 20000 долата на ден.
Колко и да ви изглеждам примитивен от вътре съм доста технологичен - 4 гигабайта рам-бо, двуядрен процесор...за твърдия диск няма какво да говорим.
Сиди Ром-а щеше да е най-обикновен циганин ако не го бях вкарал у бизнеса.
Така се бавим че не ме пускат в заведение за бързо хранене.
Почувствах се сякаш яхтата ми е с 1 метър по-къса.
Трима души гледаме задника на една, че двама не стигат да го видят целия.
Гепи. Ще гепите ама нема кво вече.
Някак си с 15% лихва ме гледате...
Мене кризата ме изправи на крака - банката ми взема джиповете и сега ходя пеш.
Навсякъде цената на петрола пада - у България расте,сигурно защото расте материала с който го разреждат.


Няма коментари:

Публикуване на коментар