петък, 5 март 2010 г.

Най-универсалният израз в българският език

*Мамка ти еба -би могло да значи -“сега ме ядоса“, но най-често се употребява като „нервиш ме“
*Еба ли майка му – учтивата форма на „знам ли“.употребява се за трето лице.
*Ебал съм ти майката- двузначен израз,в честия случай се употребява като „не ме занимавай с глупости“, а в учтивата форма „не ме интересуват доводите ти“
*Бах ти мамата – изразява учудване, употребява се предимно в разговори, значението най-често е „ти ме удиви бе“, би могло да се тълкува и като „страшен си“
*Еба ли мама му – използва се като отговор на въпрос, на който запитания не може да отговори по същество.С нисък коефициент на емоция, отговора е по-скоро рутинен.
*Ба ли мааму – същото като значение но издава безгрижие и леко настроение
*Дали няма да ти еба майката- е вече с приповдигнато настроение, най-вече негативно.
Употребява се най-често в случаите в които територията на питекантропа е нарушена.Силно заканителна, тази компилация от думи обикновенно е начало на словесен или юмручен двубой.
*Да еба майка ти, да еба – раздразнение граничещо с безсилие, и невъзможност към момента да се изпълни заканата.
*Ебах ти майката – форма на „не ме интересуваш повече“ или „защо се опитваш да ме ядосаш“.В няколко бакшишки диалекта е с любовно значение а в други означава удивление.
*Ееееееееееееееееееее да ти еба майката – транслира се като „много неприятно ме изненадваш в момента“.
*Е сега вече ми се еба майката – интуитивно се превежда като „изпадам в много затруднено положение“
*Ти си си ебал майката – обръщение издаващо възхита
*Майката си е ебало – определя положение – най-често силно негативно
*И си еба майката – всичко свърши
*При бакшишите провинциалисти ударението пада предимно на а.При бакшишите кореняци софиянци – ударението аристократично се пада на е-то.
Назубрете горните редове, и се чувствайте уверени в способностите си да комуникирате с всеки един бакшиш в столицата ни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар