понеделник, 22 март 2010 г.

Размисли на един народ - част 9

Както знаете, две глави мислят по-добре от една, което само доказва, че и един мъж е достатъчен.
Абе,шофьоре,що не тръгваш бе?Седем и двайсе стана,на билета пише седем и петнайсе.Ами качвай се на билета и тръгвай!
Температурата на кипене на водата в танка е 90 градуса. Не 90 градуса беше правият ъгъл... (Военен)
На брега доячката дояла крава, а в реката всичко се отразявало наопаки.
Не плачи момченце мило, ето давам ти лепило
Погледнато юридически, целувката е устен договор за даване на долния етаж под наем.
Вероятно лирическият герой е гей, тъй като при толкова самодиви пита "..кажи ми, сестро, де е Караджата".
при преследването на гражданина Павлов аз произведох 8 предупредителни изстрела в главата и в останалите меки части на тялото
Вчера в храстите на Борисовата градина беше открит скелета на майстор на спорта по криеница.
Господин началник,във връзка с тежкото ми материално положение,моля да ми бъде зачислен радар за три дни! (служител на КАТ)
Свидетелски показания: “Тя беше в черна мини-мини пола, а лицето не успях да забележа...”
Вие се смеете и аз се смея, но утре ще си разменим ролите! (Учителка)
Тази година-завод за полупроводници.Догодина-за цели проводници!(Т.Живков-при откриването на Завода за полупроводници в Ботевград)
Откривам новия завод за вело... за вело... Абе за колелета!(Т. Живков-при откриване на поредния завод)
Разрухата в земеделието не отмина и птицевъдството... (Новини - Канал 1)
Доказано е,че само при една целувка се предават около 5000000 микроби.Но пък от друга страна,от толкова ще се избавите.Така че целувайте се на воля.
Служител в банка се самоуби с два изстрела в главата (Заглавие във вестник)
Далеч съм от мисълта си.
Смеете се, смеете се, ама като падне атомната бомба аз ще се смея!(преподавател по НВО)
Лоча - поемам с езика си течност или водно ядиво, за да го погълна.
Ръка - всеки от двата горни крайника на човешкото тяло, с които се хваща и работи.
Весели селяни, гъсто населени.
- Сине, като излизаш тази вечер, умната! Е, в краен случай може и русата...
- Докторе, дай ми нещо за глава. На ти шапка. Следващия.
Животът е като чеверме - колкото повече се въртиш, толкова по-печен ставаш!
Една трета от живота на човек минава в леглото, а останалите две трети - в опити да вкара още някой там.
щастието не е липсата на проблеми, а умението да се справяш с тях.
щаштието е.... топла вода, добър жъболекар и мекишка тоалетна хартия
братът на Одисей е Одикопай.

Ако всичко е наред и нямаш проблеми, пипни си пулса, може да си умрял.

-част 10

Всички Размисли

Няма коментари:

Публикуване на коментар