понеделник, 20 септември 2010 г.

Вторник сутрин


Средновековна Русия...пир...начело на масата седи княз Владимир Ясно Слънчице. Една девойка седи до него и двамата разговарят:
- Може ли, ваше благородие, да ви попитам нещо?
- Питай, момиче.
- Защо всички ви наричат Ясно Слънчице?
- Как да ти кажа...виж сега тук сме на пир...всички ядат, пият, веселят се за моя сметка...а след това ти ще ми духаш. Ясно, слънчице?


Срещат се двама рибари не се виждали от 10години....
-Как си колега,кво правиш ей гледам оженил си се?
-Да колега,колко години минаха...
Навел се първия и казал на ухото на другия:
-Много грозна жена ти бе колега!

-Грозна,грозна,ама ако знаеш к'ви дълги глисти сере за стръв,
цена немат......

Класа на Иванчо получава задача да представи своя домашен любимец
излиза Мариика:
-това е персииска котка много скъпа порода храни се само с най-скъпите храни да е в добро здраве и с лъскава козинка
излиза Асенчо:
-това е хрътка много скъпа порода храни се само с подбрани меса и гранули да е в добро здраве и с лъскава козинка
излиза Иванчо и вади от джоба един проскубан хамстер:
-ми тва е хамстер
учителката
-е то хубаво ама защо е такав проскубан
-аааа то тва е от тиксото
-ама Иванчо кво тиксо защо как.........
-ами от тиксото дет го увивам като го еба да не се пръсне

Мъж и жена в разгара на любовната игра ...
Жената се сепва и казва:
-Да ти призная нещо...от кръста нагоре съм като новородено.
-Как така?-пита мъжът.
-Ами много съм плоска.
- Ааа няма проблем ама и аз да ти призная, аз пък от кръста надолу съм като новородено.
-Как?!-пита учудена тя.
-Ами 3,5кг, 53 см

Мъжът се прибира внезапно от командировка. Жена му - гола на леглото.
Мъжът с размах отваря вратата на гардероба, и - както и очаква - намира там гол мъж.
- Какъв си ти бе?
- Ами дезинфектор... Жена ти ме викна да изтровя молците.
- А защо си гол?
Оня се оглежда и изненадано възкликва:
- Бре, ебати молците, кога успяха бе...







2 коментара: