понеделник, 20 септември 2010 г.

Понеделник сутрин



- Кога успя да целунеш момичето си за първи път по устните?
- На втората вечер след като се запознахме!
- И какво каза тя в отговор на твоята палавост?
- Не я чувах: беше ми затиснала ушите с коленете си...






Стажант по хирургия влиза в операционната зала да асистира. Пофесорът му подава електрическия трион с думите:

- Колега, отрежете левия крак.
Стажантът веднага изпълнява задачата. Професорът погледнал и казал:
- Колега, казах "левия"!
Стажантът пак започнал да реже. Когато свършил професорът погледнал и казал:
- "Крак", бе колега! Крак.



Сутринта след поредния купон телефонът звъни.
- Извинявай, скъпа, спомням си, че снощи ти направих предложение, но забравих: ти съгласи ли се или не?
- Помня, че казах "да", но на теб или на някой друг...


- Наистина аз съм истински съпруг-модел, - пише един мъж на свой приятел, - Не пуша, не пия, не ходя с чужди жени, лягам си рано, гледам си работата и чакам с нетърпение... да изляза от затвора.




Малката Люся дотичва разплакана при майка си.
- Какво се е случило? - пита майката.
- Татко се удари с чука по пръста.
- А защо ти плачеш?
- Защото се засмях...


- Госпожице, струва ми се, че ви познавам отнякъде.
- Възможно е - аз съм медицинска сестра в психиатрията.


- Кой те запозна навремето с жена ти?
- Ние сами се срещнахме. Не обвинявам никого.


- Здрасти, съседе! Дойдох да ти се похваля - купих си кола!
- Страхотно! Това трябва да се полее!
- Бих предпочел парченце хляб...

Няма коментари:

Публикуване на коментар