понеделник, 11 юни 2012 г.

Размисли на един народ - част 47

Това авиолиниите са голяма работа - Закуска в София, обяд в Париж, вечеря в Ню Йорк, багажа в Токио.
Няма по-неловка ситуация от това когато бягаш гърдите ти да подскачат, а ти си мъж.
Анимационните герой са с по 4 пръста, за да не могат да показват среден пръст.
Не мога да преценя кое е по-добре да си от Велико Търново ама да си с малък или да си от Малко Търново но с велик.
Хубаво е да правиш секс с презерватив, но по-хубаво е с момиче.
По-добре е да спиш със сестрата на най-добрият ти приятел отколкото с най-добрият приятел на сестра ти.
Да спориш с жена все едно стрижеш прасе, вълна нема крясъци много.
Гатанка: Петя има 12 ябълки, Ваня има 8 ябълки, Жоро има 5 съчми в гъза, кой последен е бягал от ябълковата градина.
Четох за нова диета: 3 дена хляб и вода, 4 дени само вода без хляб после 9 дни, 40 дни, панахида, възпоменание.
На един боксьор му е по-лесно да защити дисертация отколкото да я напише.
Аз съм доказателство, че хубавите неща стават бавно - всяка сутрин ставам по 3 часа от леглото.
Измислих 2 нови букви - ем-му-е-голям и ем-му-е-малък.
Ако петелът си изгуби гласа, сутринта на вибрация ли кукурига?
Аз не съм мързелив, аз съм енергоспестяващ.
Вчера седнах да си събера мислите, но нито една мисъл не дойде на това събрание.
Лукът не е единственият зеленчук от който се плаче - пробвай да се праснеш по главата с тиква.
Ако е вярно, че времето лекува, защо не го пуснат по аптеките?
В Пернишките магазини продавачките любезно питат а фрактура ще желаете ли.


Всички Части
Част 48

2 коментара:

  1. Иво, както винаги подбрани размисли! :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни и забавни афоризми! Благодаря за удоволствието което ми доставихте!

    ОтговорИзтриване