вторник, 17 май 2011 г.

Размисли на един народ - част 38

Той умееше така да говори, че на мацето й увисна челюстта, а той не пропусна да се се възползва от това.
Нямам нищо против движенията на феминистките, ако те се движат в такт с моите движения!
11-тата Божа заповед - НЕ СА ПРАЙ !!!
Забелязано е наскоро, че служители на пътна полиция когато засичат скоростта с радар тичат в посока към колата за да може радарът да отчете максимална скорост.
Откакто ми каза, че е имала 22 мъже не мога да гледам футбол...
Всеки тенисист си има своите предпочитания: един харесва трева, друг синтетика.

Кажете, а как се нарича "свинския грип" в арабските страни?
Лошото очертано трасе за биатлон причини престрелка между биатлонистите и граничарите.
Какво е щастлива случайност? - В парка да се срещнат чикиджия и ексхибиционистка!
Само в американски филм може да умрат 6 милиона човека и всичко това да свърши с хепи енд.
Ректалният и обикновеният термометър на практика нямат разлика. Освен на вкус.
Хубавото е ,че оставих алкохола…..Лошото е , че забравих къде…
Мразя да ме настъпват по ръцете на излизане от дискотеката!
Направи свирка - изяж дете!!
Семки да ядеш и русо да ебеш, нито ш'се наядеш, нито ш'се наебеш ! ! !
Искам дълго да люлея с тебе на съседа полилея
Американската демокрация се разпространява по въздушно-ракетен път.
Искам да попитам, Ако ударя Селянин Важи ли ми Гражданската Отговорност?
Евровизия - музикална пара олимпиада.
На краш-теста новата Лада Калина не стигна до стената.
Склад за фоерверки набира персонал. Изисквания - минимум 1 ръка.
Моята кола не гори много, днеска я пробвах, запалих я горя около 25 минути ... и после дойде пожарната.
Може да съм фъстък,но се бия като цяло пакетче
Бягай за здраве, бягай от час - това е девиза на българския клас.
Печка без дърва не гори, училище без любов не върви
Курви , върнете ми парите , аз ще ви върна ебането . . .

Част 39
Всички Части

1 коментар: