вторник, 25 януари 2011 г.

Цензура, не и днес

Някаква мадама се оплаква на приятеля си:
- Члена ти е направо като глухарче!
- Какво имаш предвид?
- Ами доближиш го до устните си, духнеш лекичко и вече навсякъде хвърчи семе...

Баба кашля в автобуса
- Наздраве!
- Аз се изкашлях, не съм кихала?
- Все ми е тая, ако ще с хуй да си се задавила... чавдарчето трябва да е вежливо!

Някакъв пич говори на непозната мацка:
- Искаш ли да ти бъда личен ловец?
- Искам, и какво?
- Ами ще ти удрям всеки ден по няколко "патки".



Седят си Иванчо и Марийка на полето и гледат как един бик клати една крава. Марийка пита Иванчо.
- Иванчо бе, от къде животни разбират кога трябва да се ч*кат.
- Ами по миризмата бе Марийке - отговаря Иванчо. Марийка го пита:
- Абе, Иванчо, на теб да не би случайно да ти е запушен носът?

Влиза мъж в кафене и чете менюто:
Хамбургер - 2 лв.
Минет - 20 лв.
Зад бара седи продавачката - зашеметяваща блондинка,с огромни сочни устни и влажен поглед.
-Кой тука прави минетите? - пита той.
-Аз - сластно му отвръща тя.
-Тогава си измий ръцете,защото съм за хамбургер.


Вървяла си Червената шапчица през гората и срещнала Кумчо Вълчо.
- Къде отиваш ма, пaтко заспала? - попитал вълка.
- Аз не съм пaтка заспала, аз съм Червената шапчица.
- Ами къде ти е тогава червената шапчица?
- Въййй, ква съм пaтка заспала...


Чапай се прибира след командировка в Москва. Влязъл в кабинета си в щаба на дивизията и извикал при себе си картечарката Анка.
- Анке. Бях в Москва. От щаба на армията ме информираха че утре ще ни изпратят нови миномети. Затова тебе те назначавам за главна минетчица на дивизията.
- Момент Василий Иванич. Може би искахте да кажете минометчица?
- Каквото исках да кажа, го казах... ЛАПАЙ!


Млад мъж пътува в препълнен автобус. От време на време се изцепвал мощно:
- Ебаси и майката!
След малко пак:
- Ебаси и майката!
Хората се възмутили, не се сдържали и една баба му направила забележка:
- Няма ли да престанете да псувате млади човече?
- Ебаси и майката!
- Айде престанете де!
- Ебаси и майката! Какво ми се случи!
- Какво толкова ви се е случило?
- Жена ми роди...
- Ами чудесно! Радвайте се!
- Тризнаци...
- Е-хе-е-е... Супер! Татенце.
- ... Мулатчета...
И целият автобус изригнал:
- Ебаси и майката!

Няма коментари:

Публикуване на коментар