четвъртък, 14 октомври 2010 г.

Деса поетеса...

Матеус

На националите треньор е вече Лотър
той мъжкар е не е некъв Хари Потър
искам с него на стадиона да тренирам
щото писна ми с ръка да ...

Аз слушам вече само Дойче Веле
и викам денонощно Лотър шнеле-шнеле
искам да видя немската селекция
и да усетя твърдата ...

Искам Матеус и мене да тренира
и после целия без страх да го навира
щом Лотър люби просто няма спирка
едвам го спрях с не съдийска свирка

Мечтая аз Бербатов да ми бъде бройка
за туй върни го да си спретнем тройка
Матеус, Лотъре раздайсе максимално
и после ще те пусна аз дори ...

А после на отбора български юнаци
да им намачкам отдолу лъвските ...
и щом удари деветесетата минутка
да влезнат всички в росната ми ...

Лотъре като на Уелс ми вкарай за едно на нула
и ще ти стана 5-та съпруга.


Здравен министър



Очакване имам към новия министър,
но нека първо видя неговия мини мистър
ще дойда в министерския съвет
за да му врътна аз един ...

Не искам като Анна да ме шашка
а преглед искам аз на задна прашка
Само Бойко да не вземе да ни хване
как зверски ти ме скъсваш от ....

Понеже знам от всичко ти разбираш
ела при мен недей да губиш време
и моята лехичка яко скуби
за да не останат в нея срамни ....

Качи ме на магарето ти
недей недей недей се тутка
за да поразгледаш мойта сочна ...

Осигуровки вдигат що е туй
аз искам само вдигнат...
не ми харесва веч пожарната цистерна
желая да ми инжектираш цялата си ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар