сряда, 6 октомври 2010 г.

Размисли на един народ - част 27

Защо ако една жена спи с десетки мъже е курва, а ако един мъж спи с десетки жени - никога не съм аз?
- Твоята кола пали ли при минус двадесет? - Не знам. При минус двадесет не се отваря.
Исус е умрял преди 2000г за моите грехове. Замислете се вие с какво може да ми бъдете полезни.
Вчера руски турист под влиянието на алкохола е набил армията на Лихтенщайн
Но тъй като ми бяха лакирани ноктите, му казах на полицая: - Ето ви портфейла, моля ви, вземете си десет лева..

Не ме интересува кой е баща ти! Когато аз ловя риба никой няма да ходи по водата!
Кабелната е наистина невероятно изобретение! Още над 60 канала, по които няма нищо за гледане!
Бойко не може да бъде отвлечен. Само Чък Норис може да отвлече Бойко Борисов...но не и без неговото позволение
Секс - игра за двама. Който пръв свърши, той печели.
Любовта са я измислили жените! За да не чакат, докато мъжете съберат пари за секс...
Според мен църковен покрив с гръмоотвод издава липса на увереност.
Ако хората не изпълнят гражданския си дълг, то държавата ще изпълни съпружеския си дълг.
Вярвам в смъртта след живота, любовта след секса и в крема след бръснене
Според теорията на относителността, ако се движиш по пътя с превишена скорост, то за нормалните шофьори и пещеходците ти ще си активен хомосексуалист, а за КАТ - пасивен хомосексуалист.
Най-издръжливия двигател е жената,защото всеки месец си сменя маслото!
и има оптимална компресия без зависимост от типа на буталото и сигментите.
Три неща най-много ценя у жените: лицето и гърдите.
В морето на живота едни гребат, други ги..... гледат. :)
Да станеш програмист, защото ти харесва да играеш компютърни игри, е същото като да станеш гинеколог, защото харесваш секса.

Част 28
Всички Размисли

Няма коментари:

Публикуване на коментар