четвъртък, 23 септември 2010 г.

Четвъртък сутрин

Една мутра пита един човек във инвалидна количка:
-каква скорост развиваш
-не повече от 2-3 км/ч
-ЕЕЕЕ па ти по добре пеша да си ходиш!

Учителката пита:
- Иванчо, в кое време е "Аз съм хубава?"
- В минало, госпожо!

Сутринта е по-добре да гледаш в Google Earth къде си пил снощи, отколкото в YouTube как...

- Знаеш ли по какво се различава пердето от тоалетната хартия?
- Не!
- Ах, гадино, значи ти си бил!

На една черна планета, в една черна държава, в един черен град, в един черен квартал се чул един глас:
- Бай Георги, стига палил тия гуми бе!

Професорът възкликва:
- Утке, Уткееее, Утке - нищо не знаеш, Утке, главата ти празна, Утке!
- Ама аз не съм Утка, аз съм Ичка.
- Абе помня, че беше нещо без "П", ама съм забравил.

Медецинската сестра пита мъж претърпял операция:
- Господине, изпускаш ли гАзове?
-Еее... много гАзове съм изпуснал,ама да позарасне раната,твоя няма да го изпусна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар