понеделник, 22 март 2010 г.

Размисли на един народ - част 18

Протакането е смъртоносна форма на отказ
Изследователска работа е онова, което правя, когато не знам какво правя
Една жена може да чака правилния мъж дълго време, но това не означава, че между другото не може да си прекара добре времето с грешните
Златото се изпробва с огън, жената-със злато, а мъжа с жената.
Може да ме забележат,а може и да не ме забележат-с пчелите никога не се знае
Ако има спешна работа я легам да спим, оти ако е спешна некой друг ще я свърши!
Когато протегнеш ръце към звездите, няма как да останеш с шепа кал.
Няма лоша бира, има само лоши хладилници!
Жената винаги трябва да се облича така, че мъжете да искат да я съблекат!
Орлите летят по отделно, овцете вървят на куп.
Никога не удряй човек с очила...удряй го с юмрук.
Не обичай външността, която те привлича, а душата, която те обича!
Скромността е за тези които нямат други качества.
И да ме интересува и да не ме интересува - не ми пука!
Без брада и без мустаци Дядо Коледа е винаги весел, защото знае къде живеят всички лоши момичета!
Научи се да слушаш! Понякога шансът чука много тихо на вратата
Гадно е да намериш червей в ябълката, но още по гадно е да намериш половин!
Човек се учи от грешките си, а от грешките на другите прави кариера!
По-добре мъртъв пич от колкото жив педал.
Умът обърква нуждите на тялото със собствените си нужди.
Ако не сте научили списъка на вашите недостатъци, значи не слушате внимателно жена си.
В блатото на колективната вина е много по-уютно, отколкото на индивидуалната клада
Обикновеността е признак за различие от различните.
Единствените хора, които правят секс през цялото време, са лъжците
Голямата разлика между платения секс и този без пари е, че платения излиза по-евтино
Жените се нуждаят от повод за да правят секс, мъжете от място.
Нищо не ме привлича повече от работата,мога да седя и да я наблюдавам с часове!
Не съм се провалил. Просто открих 10000 начина, които няма да станат.
Не стой в леглото, освен ако не правиш пари там.

На теория няма разлика между теорията и практиката. Но на практика има.

-част19

Всички Размисли

Няма коментари:

Публикуване на коментар