понеделник, 22 март 2010 г.

Размисли на един народ - част 11

По-добре отебан отколкото наебан
Кога? Никога Вече Комунизъм
Нема Правда, Нема Ред - Вадим Куро И Наред!
Готино е да си важен, но по-важно е да си готин!
Тъпо е да се напием и да пълзим, когато може да се напушим и да летим!
Ям, пия, е*а и бия. Душата в рая и х*я до края.
Ръгам на първа нещо отърва ибах аз тоз симсон. Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Ръгам на втора голяма афора ибах аз тоз симсон. Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Ръгам на трета минавам бемвета ибах аз тоз симсон. Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Ръгам на четвърта гумата превърта ибах аз тоз симсон.Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Ръгам на пета къртя павета ибах аз тоз симсон.Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Ръгам на шеста голяма фиеста ибах аз тоз симсон.Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Ръгам на седма ни-мога да седна ибах аз тоз симсон.Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Ръгам на осма нещо ма докосна ибах аз тоз симсон.Той на мене ще ми прави курвенски фасон.
Сийке комшике моя седни на моя...........симсон
Шамар да е, аванта да е!
Ако си мома, стой си дома.
По-лесно е да умрем за жената, която обичаме, отколкото да живеем с нея.
Онзи когото наречеш свой господар, ще те нарече свой роб.
По-лесно е да спреш дъжда, отколкото момиче, което е тръгнало да се жени.
Ако имаш глава, шапка ще се намери.
В собствената дупка и мишката е смела.
Даже и камилата се весели веднъж в годината.
Ако сърцето не гледа, то и очите не виждат.
И глупакът е умен докато мълчи.
Каква полза, че кравата дава много мляко, ако го разлива?
Силният дъжд не вали дълго.
Който не се срамува да го каже, той няма да се уплаши и да го стори.
Ласкавото агънце от две майки суче.

По добре умен враг, отколкото глупав приятел.

-част12

Всички Размисли

Няма коментари:

Публикуване на коментар